فروش ویژه نبات پذیرایی زعفرانی فله


نبات پذیرایی دارای نی های چوبی یا پلاستیکی است که امکان استفاده از آن را بسیار راحت نموده و از این جهت برای مراسم های مختلف و پذیرائی از میهمانان گزینه مناسبی می باشد. در کافی شاپ ها و سنتی سرا ها نیز از این نوع نبات به وفور استفاده می شود. به دلیل تقاضای بالا برای این کالا فروش آن با قیمت مناسب و به طور ویژه صورت می گیرد.

فروش ویژه نبات پذیرایی زعفرانی فله

تفاوت نبات و قند چیست؟

تفاوت نبات و قند چیست؟ نبات از جمله شیرینی های سنتی در بین ایرانیان است که نام آن با مراسم شادی و شادمانی مانند عروسی و ازدواج عجین شده است. این محصول از تقاضای بسیاری در فرهنگ غذایی ایرانیان برخوردار است. بخشی از میزان مصرف نبات به خواص و فواید درمانی بی نظیر آن مرتبط می شود و بخشی هم تنها به عنوان شیرین کننده نوشیدنی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع نبات از خانواده قند و شکر می باشد. منتها تفاوت اصلی که به خوبی در این شیرینی مشهود است شکل ظاهری و فیزیکی نبات است که حالت کریستالی داشته و حاصل تبلور محلول غلیظ شکر می باشد. بنابراین نبات همان قند یا شکر ذوب شده است که حالتی متبلور دارد. 

تولید نبات فرایندی طولانی است که مستلزم شکل گیری و درشت شدن نبات و بلور های ساکارز در ظرفی به نام پاتیل می شود. لازم به ذکر است که از آن جا که نبات حاصل گرم کردن شکر است و حرارت می بیند طبع گرم داشته و از آن در طب سنتی جهت رفع دل درد و نفخ به وفور استفاده می شود.

در فرایند تولید نبات از انواع ادویه ها مانند زعفران که هم دارای عطر و طعم و هم دارای خواص بی نظیری است استفاده می شود که به این ترتیب خواص موجود در نبات نیز دو چندان خواهد شد.

این شیرینی سنتی به اشکال مختلف تولید می شود که نبات شاخه ای و نبات چوبی نمونه ای از آنها می باشد. از بسته بندی های مختلف نبات برای سوغات و هدیه نیز استفاده شده و در پذیرایی ها نیز نبات برای میهمانان در نظر گرفته می شود.

قیمت روز نبات پذیرایی در بازار تهران

قیمت روز نبات پذیرایی در بازار تهران نبات زعفرانی یا ساده پذیرائی در بازار تهران به قیمت روز به فروش می رسد. قیمت نبات فله با نوع بسته بندی شده آن متفاوت است و هر کدام نرخ خاص خود را دارد.

به جز این مورد قیمت خرید شکر و هزینه فرایند های تولید نیز در تعیین نرخ روز نبات تاثیر گذار است و نوسان های موجود در قیمت شکر بر قیمت نهایی تولید نبات نیز اثر گذار است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *