فروش نبات چوبی بسته بندی 12 عددی


نبات چوبی از نمونه های پرفروش این محصول در بازار سراسر کشور به شمار می رود که در ارقام ساده و زعفرانی تولید می شود. مصرف کنندگان کمتر توجه ای به جنس چوب این نبات ها دارند که تاثیر مستقیمی بر کیفیت این محصولات می گذارند. در این مقاله ضمن بررسی بازار فروش نبات های بسته بندی 12 عددی به تفاوت های انواع چوب بکار رفته در تولید این فرآورده های شکر نیز می پردازیم. بنابراین تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

فروش نبات چوبی بسته بندی 12 عددی

چرا نبات چوبی پرطرفدار است؟

چرا نبات چوبی پرطرفدار است؟ به بلورهایی که دور چوب تشکیل شوند، نبات چوبی می گویند که اغلب به صورت بسته بندی عرضه و به فروش می رسند. از مزیت این نوع نبات ها می توان به استفاده از چوب های طبیعی در فرآیند تولید اشاره کرد که موجب افزایشی کیفیت و اطمینان از بهداشتی بودن آن شده است.
در تولید این نبات ها از چند نوع چوب به عنوان دسته استفاده می کنند. چوب بامبو و چوب درخت افرا دو نمونه از پرکاربردترین آنها هستند. بعد  از تراش دادن و آماده سازی از نظر سایز، چوب ها را برای سه مرتبه در آب جوش می جوشانند تا هر گونه آلودگی موجود در آنها از بین برود.
نکته مهم اینکه برخی از تولید کنندگان از چوب سیخ جوجه کباب با هدف کاهش هزینه ها استفاده می کنند. این نوع چوب ها نازک بوده و در برابر گرمای چای یا دیگر نوشیدنی ها، مقداری چربی آزاد می کنند.
بنابراین اگر در هنگام مصرف نبات های چوبی، مشاهده کردید که یک لایه نازک روغنی روی نوشیدنی شما ایجاد شد، دلیل آن استفاده از چوب سیخ جوجه کباب در تولید آن محصول بوده است.
علت پرطرفدار بودن انواع نبات چوبی نیز شکیل و مجلسی بودن آن و عدم نیاز به دست زدن به نبات ها است. یکی دیگر از دلایل نیز عدم نیاز به قاشق برای حل کردن نبات است. چرا که چوب نبات خود می تواند نقش قاشق را در این مورد ایفا کند.

فروشگاه معتبر نبات چوبی بسته بندی

فروشگاه معتبر نبات چوبی بسته بندی در مراکز و فروشگاه معتبر نبات، انواع مدل های چوبی به صورت بسته بندی تکنفره، یک کیلویی، نیم کیلویی و … در بسته های یکبار مصرف و کارتنی عرضه می شوند. نمونه های 12 عددی حدود نیم کیلو وزن دارند که برای مصارف خانگی گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه هستند.
بدون شک اطمینان  از کیفیت نبات مهمترین عامل در جذب رضایت مشتریان است که کلیه تولیدکنندگان باید آنها را مدنظر قرار دهند. با توجه به افزایش تولیدات در صنعت نبات سفید و زعفران، در این مرکز فروش نبات بسته بندی اعلا و استاندارد با قیمت تولیدی و به صورت عمده برای ارسال به سراسر کشور صورت می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *