فروشگاه عرضه نبات شاخه ای


نبات از نیشکر تولید می شود و دارای انواع مختلفی می باشد. این محصول فواید بسیار زیادی برای سلامت بدن دارد، و با کمک آن می توان برخی بیماری ها را درمان کرد.

در کشور ما مراکز و فروشگاه های زیادی هستند که عرضه و پخش نبات شاخه ای را انجام می دهند. سایت ما یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه انواع نبات در کشور محسوب می شود. شما می توانید برای خرید نبات چوبی اعلا و شاخه نبات زعفرانی با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید.

فروشگاه عرضه نبات شاخه ای

مقایسه نبات چوبی و تک شاخه ای

مقایسه نبات چوبی و تک شاخه ای همانطور که قبلا اشاره کرده ایم، نبات دارای انواع مختلفی است که شامل شاخه نبات، نبات چوبی، نبات دندانه، نبات مخلوط، پرده نبات و پودر نبات می باشد.

که مواد اولیه همه ی آنها یکسان می باشد، و فقط ممکن است در طعم و ظاهر آنها تفاوت هایی ایجاد شود.

 

در اینجا قصد داریم نبات چوبی و تک شاخه ای را با هم مقایسه کنیم:

۱. نبات چوبی: این نوع نبات نسبت به مدل های دیگر طرفداران زیادی دارد، و دارای ظاهری شیک و جذاب می باشد. این نوع نبات با تشکیل بلورهای نبات به دور چوب تشکیل می شود. از نکات مهم نبات چوبی نسبت به نبات های نی دار پلاستیکی این است، که چوب کاملا بهداشتی بوده و موجب بیماری نمی گردد.

۲. نبات تک شاخه ای: این نوع نبات یکی از قدیمی ترین نوع نبات است، که با تشکیل بلور های نبات به دور نخی از جنس پنبه تولید می شود، که در دو نوع سفید و زعفرانی در بازار یافت می شود. در گذشته نبات شاخه ای در کارگاه ها تولید می شد، ولی امروزه در کارخانه توسط دستگاه های پیشرفته تولید می شود.

برعکس نبات تک شاخه، نبات چوبی عمر زیادی ندارد، و به خاطر نیاز روزانه تولید شده. اما نبات تک شاخه از زمان قدیم تولید و مصرف می شد.

همچنین تنوع نبات چوبی بسیار بالا می باشد، و در انواع نبات چای ترش، نبات چای سبز، نبات زنجبیل، نبات هل، نبات نعنایی، نبات لیمو عمانی و … تولید می شود. اما نبات تک شاخه به صورت زعفرانی و سفید تولید می شود.

موارد تأثیرگذار بر قیمت نبات شاخه ای

موارد تأثیرگذار بر قیمت نبات شاخه ای نبات شاخه ای در سطح بازار کشور به دو صورت فله ای و بسته بندی به فروش می رسد. این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است. اما مواردی وجود دارند، که بر قیمت نبات شاخه ای تاثیر گذار می باشند.

مهم ترین این موارد کیفیت و مرغوبیت این محصول است که شامل داشتن طعم شیرین و رنگ سفید و زعفرانی، نگین های درشت و شفاف، ضخامت و قطر کم می شود. این موارد تاثیر مستقیمی بر قیمت نبات شاخه ای دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *