فروشگاه انواع نبات سفید کاسه ای کیلویی


تولید انواع نبات سفید کاسه ای با شیوه های نوین افزایش کیفیت و خوش طعم شدن این‌ محصولات را به همراه دارند. در این مطلب ما می خواهیم به فرآیند تولید نبات کاسه یا تخت بپردازیم. همچنین در ادامه فروشگاه های معتبر را برای خرید عمده و کیلویی این محصولات با قیمت و نرخ رقابتی معرفی خواهیم کرد. پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کتید.

فروشگاه انواع نبات سفید کاسه ای کیلویی

آنچه نیاز است درباره نبات بدانید

آنچه نیاز است درباره نبات بدانید نبات از جمله فرآورده های پرمصرف شکر به شمار می آید که به علت شیوه تولید خاص آن امکان تهیه در انواع مخلف ساده و زعفرانی و طعم دار وجود دارد. برای تولید این‌محصول در مخازن‌ مخصوص مقدار یک سوم آب و دو سوم شکر را با هم‌مخلوط می کنند و به مدت یک ساعت آنها را می جوشانند. نکته مهم اینکه میزان درجه آب باید حدود ۸۰ درجه سانتی گراد باشد. در مرحله بعد شربت به دست آمده از یک ردیف متوالی پارچه های ضخیم عبور داده می شوند تا ناخالصی های آن گرفته شود. بعد از تصفیه ابتدایی، شربت برای خلوص بیشتر و پخت کامل تر به مخازن رزین منتقل می شوند. در این مرحله شربت از بین دانه های رزین عبور داده می شوند که به درجه بالایی از خلوص و شفافیت‌می رسند. دمای شربت در این مرحله حدود ۱۵۰ درجه سانتی گراد است. بعد از پخت کامل، شربت را به سینی های آلومینیومی انتقال می دهند و به مدت سه روز در دمای ۸۰ درجه سانای گراد نگه می دارند تا بلورهای نبات تشکیل شود. بعد از گذشت سه روز دو لایه نبات با نام های نبات نگین یا پرده و نبات تخت یا کاسه ای ( لایه زیرین) جدا و برای بسته بندی جداسازی و آماده می شوند.

نرخ روز نبات سفید کاسه ای به صورت فله

نرخ روز نبات سفید کاسه ای به صورت فله نرخ روز نبات با توجه به میزان خلوص و درجه کیفی آنها تعیین می شود. نبات کاسه ای به علت طعم شیرینی که دارد معمولا بسیار مشتری پسند است. از این محصول به علت قیمت مناسب در قهوه خانه ها و کافی شاپ ها نیز به میزان زیادی استفاده می کنند. فاکتور دیگری که می تواند تعیین کننده قیمت و نرخ روز هر کیلو از این‌محصول باشد عبارتند از:

  • هزینه های تولید سنتی یا صنعتی
  • قیمت روز شکر در بازار
  • نوع و وزن بسته بندی
  • حجم سفارشات مشتریان

در این مرکز به عنوان فروشگاه نبات سفید و زعفرانی کاسه ای و تخت و … کلیه تولیدات به صورت فله، کیلویی و بسته بندی صادراتی عرضه می شوند. استعلام‌ قیمت روز، ارسال سفارشات به صورت غیر حضوری و قبول سفارشات صادراتی برخی از خدمات فروش انواع نبات در این مرکز به شمار می آیند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *