عرضه مستقیم نبات افضلی به صورت فله


یزد یکی از پیشتازان صنعت نبات کشور می باشد تا جایی که نبات به اشکال مختلف آن یکی از سوغاتی های این استان به شما می آید. نبات تولید شده توسط شرکت افضلی یکی از مشهورترین نبات های یزد از نظر کیفیت است که عرضه مستقیم آن به شکل های مختلف از جمله فله انجام می شود. آیا می دانید چگونه می توان نبات افضلی فله را به طور مستقیم و بی واسطه خریداری نمود؟

عرضه مستقیم نبات افضلی به صورت فله

شرکت نبات افضلی تولیدکننده نبات اعلا

شرکت نبات افضلی تولیدکننده نبات اعلا

شرکت نبات افضلی یزد در سال ۱۳۸۱ در استان یزد تاسیس و شروع به فعالیت نمود. این شرکت در ابتدا به صورت کارگاهی کوچک دایر بود و به تدریج وسعت آن به ۳۴۰۰ متر مربع رسید که مجهز به انواع آزمایشگاه ‌های پیشرفته و تجهیزات مکانیزه بود.

شرکت نبات افضلی به عنوان تولید کننده نبات اعلا توانست با بهسازی انواع نبات های سنتی و ارتقای کیفیت آنها نبات افضلی را به عنوان یک محصول صادراتی به کشورهای دیگر نیز صادر کنند.

امروزه تولید نبات این شرکت به روزانه 6 تن نبات می رسد. اشکال متفاوتی از نبات در این شرکت با کیفیت عالی تولید می شود از جمله آنها می توان به پرده نبات، نبات چوبی افضلی، نبات زعفرانی ایرانی، شاخه نبات و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

همچنین این شرکت توانسته است در زمینه ایجاد انواع طعم های مختلف برای نبات پیشرو بوده و در سال‌های اخیر نبات گیاهی را به بازار عرضه کرده است تا مردم بتوانند از خواص گیاهان دارویی در قالب نبات بیشترین استفاده را ببرند.

این شرکت با ابداعات تازه توانسته است محصولات جدید در شکل و طعم های تازه به بازار عرضه کند و در تامین نیازهای داخلی و خارجی نقش مفیدی داشته باشد.

آشنایی با قیمت انواع نبات افضلی فله

آشنایی با قیمت انواع نبات افضلی فله

نبات افضلی در انواع شکل و طعم در بازار عرضه شده است. قیمت این محصولات با توجه به نوع آن و میزان مواد اضافی به کار رفته در آن متغیر است به طوری که هر چه مواد افزودنی و طعم دهنده با قیمت بیشتر در این محصول به کار رفته باشد قیمت نهایی نبات افضلی نیز بیشتر خواهد شد؛ نبات زعفرانی نمونه ای خوب  است که به دلیل استفاده از زعفران اصل در این محصول نسبت به انواع دیگر نبات از قیمت بیشتری برخوردار است.

خریداران نبات افضلی فله می توانند جهت اطلاع از قیمت انواع نبات افضلی فله با مسئول فروش ما ارتباط برقرار کرده و ضمن اطلاع از قیمت روز این محصول نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

این محصول در بسته بندی های بهداشتی و مناسب قرار گرفته تا از تاثیر عوامل محیطی همچون رطوبت به دور باشد و کیفیت آن پایین نیاید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *