عرضه مستقیم شاخه نبات به صورت عمده


از کریستالیزه شدن بلورهای نیشکر محصولی به نام نبات حاصل می گردد که علاوه بر استفاده برای شیرین کردن چای و نوشیدنی های مختلف دارای خواص درمانی متعددی نیز می باشد. عرضه مستقیم شاخه نبات به صورت عمده با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می شود. آیا می دانید چگونه می توان با عرضه کننده شاخه نبات عمده به طور مستقیم ارتباط حاصل کرد؟عرضه مستقیم شاخه نبات به صورت عمده

مختصر مطالبی درباره نبات

مختصر مطالبی درباره نبات

در نتیجه حل کردن نیشکر در آب جوش و رسیدن مایع به درجه فوق اشباع کریستال های قند در اطراف نخ یا چوب قرار داده شده در مایع شکل می گیرند و به این ترتیب شاخه نبات یا نبات چوبی شکل می گیرد. 

این محصول می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای شکر و قند باشد زیرا از مضرات بسیار کمتری نسبت به این دو نوع شیرین کننده برخوردار است و در صورت مصرف مناسب حتی دارای خواص درمانی نیز می باشد.

این محصول به عنوان سوغاتی در چند استان کشور از جمله اصفهان، یزد و قم در کارگاه های کوچک و بزرگ تولید می شود. 

نبات در دو نوع شاخه نبات طعم دار و ساده در بازار وجود دارد که نوع طعم دار آن با مزه های لیمو، زعفرانی، هل، زنجبیل، دارچین و بسیاری طعم های دیگر در بازار یافت می شود.

این محصول در بسته بندی های بسیار شیک و زیبا می تواند به عنوان یک کادوی مناسب و سوغاتی هدیه داده شود.

هر چه کریستال های نبات بزرگ تر و درشت تر باشند آن نبات از مرغوبیت و بازار پسندی بیشتری برخوردار است و می تواند در اشکال مختلف به عنوان یک محصول صادراتی به کشورهای مختلف صادر گردد و ارز آوری مناسبی برای کشور داشته باشد.

اخیرا انواع نبات گیاهی به عنوان محصولی جدید وارد بازار این محصول شده اند که می توانند خواص دارویی گیاهان مختلف را در خود داشته باشند و به این ترتیب مزه تلخ یا ناخوشایند برخی گیاهان دارویی با استفاده از شیرینی نبات پوشانده شود.

مرکز صادرکننده انواع شاخه نبات عمده

مرکز صادرکننده انواع شاخه نبات عمده

مرکز صادر کننده انواع شاخه نبات عمده اقدام به صادرات این محصول مرغوب به دیگر کشورها می نماید. شما می توانید برای خرید شاخه نبات کیلویی از این مرکز با کارشناس فروش ما ارتباط برقرار کنید و پس از کسب اطلاع از قیمت روز این محصول سفارش خود را به صورت عمده اعلام نمایید.

سفارشات خریداران در بسته بندی های مناسب و بهداشتی به آدرس آنان ارسال خواهد شد و کسانی که در مقادیر بالا این محصول را سفارش دهند می توانند با قیمت ارزان تری آن را از ما تهیه نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *