فروشندگان مستقیم نبات قهوه ای اصفهان


نبات قهوه ای اصفهان توسط فروشندگان به صورت مستقیم به خریداران عرضه می شود. نبات یکی از محصولات سنتی ایرانی است که از ذوب کردن شکر به دست می آید. در صورتی که در این فرایند از شکر تصفیه نشده استفاده شود محصول تولیدی نبات قهوه ای خواهد بود که خواص بسیاری در طب سنتی دارد. از منظر این طب این نوع نبات کالری کمتری داشته و مضرات موجود در نبات تهیه شده از شکر تصفیه شده را ندارد.

فروشندگان مستقیم نبات قهوه ای اصفهان

خواص نبات طعم دار چای ترش

خواص نبات طعم دار چای ترش نبات در فرهنگ ایرانیان نماد شادی و سمبل روز های خوش است که از آن به مناسبت های مختلف استفاده می شود. این نوع شیرینی با چای صرف شده یا به صورت تنها و مخلوط شده با آب جوش نیز مصرف می شود.

به منظور استفاده و بهره گیری بیشتر از خواص نبات به آن طعم های مختلفی افزوده می شود که طعم چای ترش نمونه ای از آن می باشد.

نبات در واقع از گرم کردن و حرارت دیدن مخلوط آب و شکر به نسبت مشخص شکل می گیرد که در ظروفی با نام پاتیل سفت و سخت شده و حالت کریستالی و بلوری به خود می گیرد.

از دیدگاه طب سنتی نبات دارای طبع گرم است که در واقع حرارت دیدن شکر سبب ایجاد طبع گرم در آن می شود. بر این اساس نبات جهت رفع مشکلات گوارشی و درد معده و نفخ آن مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیب چای ترش در نبات به آن خاصیت شاداب کنندگی می بخشد. از طرفی برای رفع بیماری های قلبی و کاهش فشار خون نیز مفید می باشد.

تصفیه کردن خون و رقیق کردن آن و همچنین پایین آوردن کلسترول خون و اثر آرام بخشی از مهمترین اثرات دیگر استفاده از این گونه نبات می باشد.

مصرف نبات به ویژه در فصول سرد سال به همراه چای یا سایر دمنوش های گرم موجب گرم شدن بدن شده و به آن حس شادابی و طراوت می بخشد.

قیمت انواع نبات قهوه ای اصفهان

قیمت انواع نبات قهوه ای اصفهان نبات قهوه ای درجه یک از فرآورده هایی است که امروزه به دلیل افزایش آگاهی و دانش مردم میزان استفاده از آن گسترش یافته است. بر این اساس قیمت نبات قهوه ای طبیعی با توجه به قیمت خرید شکر تعیین می شود.

از آن جا که شکر ماده اولیه تهیه نبات است در صورت افزایش قیمت خرید شکر قیمت نبات قهوه ای تولید شده در اصفهان نیز افزایش خواهد یافت.

از این رو جهت خرید نبات در هر میزان لازم استعلام قیمت کلی و عمده و جزئی نخستین گام جهت تهیه این محصول به شمار می رود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *