مرکز پخش نبات تخته ای ده کیلویی


نبات تخته ای از جمله شیرین کننده های بسیار قدیمی و پر مصرف در بین خانواده های ایرانی می باشد که در گذشته های دور قبل از ایجاد کارخانجات گوناگون تولید قند بیشترین میزان مصرف مواد شیرین متعلق به خانواده نبات و آبنبات بوده است.

تولید کنند گان این محصول شیرین و پرطرفدار با راه اندازی مراکز تولید و پخش نبات تخته ای متعدد اقدام به تولید و بسته بندی نبات در وزن های مختلف می نمایند که در این میان نبات تخته ای ده کیلویی بیشترین تقاضا را هم به صورت کلی فروشی و هم در بین خانواده ها دارد.

از مراکز مهم پخش این محصول خوش طعم و خوش ذائقه می توان به استان های خراسان و قم نیز اشاره کرد، که از دیرباز با تولید انواع و اقسام نبات علاوه بر چرخه اقتصادی تولیدی خود موفق شده اند نیاز  خانوار ها را با بالاترین کیفیت برآورده نمایند.

مرکز پخش نبات تخته ای ده کیلویی

چگونه نبات تخته ای درست کنیم؟

چگونه نبات تخته ای درست کنیم؟ نبات از گذشته های خیلی دور یکی از شیرینی های جدایی ناپذیر سفره های مردم ما بوده است که امروزه تقریبا به اکثر کشور های همسایه نیز صادر می شود. شاید شما هم دوست داشته باشید که این محصول فوق‌العاده را خود تان در منزل درست کنید برای این منظور می توانید به این طریق عمل نمایید که مواد لازم برای درست کردن نبات تخته ای شکر، آب و آتش است 

آب تصفیه شده یک پیمانه، شکر سه پیمانه، در قدم و گام اول باید آب را بجوشانید و بعد مقداری از شکر را با آن مخلوط کنید و هم بزنید تا کاملا در آب حل شود، توجه داشته باشید که به میزان اضافه کردن شکر کم کم حل شدن آنها در آب زمان بیشتری می خواهد آنقدر این کار را تکرار کنید تا یک ماده غلیظ و زرد رنگ به دست بیاید.

در این مرحله شکر دیگر داخل آب حل نمی شود باید با حرارت دادن آب تمام شکر را در آن حل کنید، وقتی که تمام شکر شما در آب حل شده و یک شربت غلیظ و یک دست شد، حرارت را خاموش کرده و اجازه دهید تا حدود نیم ساعت سرد شود و بعد از آن به وسیله یک پارچه تمیز به عنوان صافی آنها را صاف کنید.

شربت صاف شده را داخل ظرفی ریخته و روی آن را برای جلوگیری از ورود حشرات و گردو خاک با پارچه تمیزی ببندید ، بر اثر گذشت زمان آب اضافی تبخیر می شود و از این به بعد نبات تخته ای شما آماده می شود. هم زمان با تبخیر شدن آب لایه نازکی از نبات تشکیل می شود که کیفیتی بالایی دارد.

فروشنده معتبر نبات تخته ای در تهران

فروشنده معتبر نبات تخته ای در تهران

در حال حاضر تولید نبات در مدل های مختلف مانند تخته ای در اکثر نقاط کشور از رونق خوبی برخوردار شده است و به نوعی می توان گفت که از یک حرفه ی جزئی و کوچک به یک صنعت پر تقاضا تبدیل شده است.

فروشنده نبات امروزه با تکیه بر توان نیروی انسانی ماهر و باتجربه و بکارگیری ذوق سلیقه و خلاقیت با ایجاد تنوع در بخش تولید موفق شده است تا میزان فروش خود را تا حدی زیادی بالا ببرد، در تهران تولیدکنندگان این محصول با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی در کمترین زمان تولید خود را به همه دنیا عرضه کرده و با کم‌ترین هزینه بیشتری سطح تبلیغات را برای خود به ارمغان می آورند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *