مرکز عرضه نبات چوبی افضلی


مرکز عرضه نبات چوبی افضلی این محصول را با کیفیت های بسیار بالا و قیمت های عالی و منصفانه به فروش می رساند و موجب می گردد مشتریان بسیار زیادی را در بازار های داخلی و خارجی به سمت این محصول جذب نماید. خرید از این مراکز فروش به صورت اینترنتی یکی از بهترین گزینه های تهیه نبات چوبی افضلی می باشد که باعث می شود خریداران به نوع بسیار با کیفیت این محصول دست پیدا کنند.

مرکز عرضه نبات چوبی افضلی

قند و نبات افضلی چگونه تأسیس شد؟

قند و نبات افضلی چگونه تأسیس شد؟ قند و نبات افضلی از انواع محصولاتی به شمار می آید که دارای کیفیت بسیار بالا و طعم بسیار دلچسبی بوده و در شهر یزد به شکل گسترده تولید می گردد. حال به چگونگی تاسیس قند و نبات افضلی در زیر می پردازیم.

سال 1381 شرکت قند و نبات افضلی با رویکردی جدید اقدام به تولید انواع نبات که به روش سنتی تهیه می شد نمود و موفق به تولید این محصول با کیفیتی مطلوب تر گردید. انواع قند و نبات افضلی قبل از تاسیس کارخانه آن در یزد به شیوه سنتی و در کارگاه و مکان کوچک تولید می گردید.

این برند پس از 10 سال تولید سنتی قند و نبات و کسب تجربه های فراوان، کارخانه آن در سال 1381 توسط حاج مهدی افضلی در یزد تاسیس گردید و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه مرغوب در خط تولید صنعتی شروع به کار کرد.

این کارخانه کاملا مکانیزه می باشد و دارای خط کنترل کیفی است. کیفیت انواع قند و نبات در این کارخانه بسیار بالا بوده و با توجه به این که تولید این محصولات کاملا اتوماتیک و مکانیزه می باشد، هیچ دستی در انجام فرآیند تولید آن دخالت ندارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کارخانه تولید قند و نبات افضلی دارای 4 سالن به مساحت 4300 متر مربع می باشد. نبات چوبی طعم دار و نبات چوبی زعفرانی از محصولات بسیار با کیفیت این کارخانه بوده که در حجم انبوهی تولید و روانه بازار می گردند.

تهیه بهترین انواع نبات چوبی افضلی

تهیه بهترین انواع نبات چوبی افضلی تهیه بهترین انواع نبات چوبی افضلی توسط مرکز تولید و عرضه این نوع نبات صورت می گیرد و به صورت مستقیم و عمده در سراسر کشور به فروش می رسد. مراکز عرضه این محصول با در نظر گرفتن قیمت بسیار مناسب برای این نوع نبات موجب می شوند تا نظر خریداران بسیاری را به سمت این محصول جلب نمایند و باعث خرید هرچه بیشتر آنان شوند.

این مرکز از معتبرترین مراکز عرضه و فروش انواع نبات چوبی افضلی با درجه کیفی بسیار مطلوب و قیمت های عالی می باشد که این محصول را به صورت اینترنتی و مستقیم به فروش می رساند و به دلیل عرضه آسان این محصول موفق به جذب مشتریان فراوانی از سراسر کشور شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *