مرکز توزیع نبات چوبی افضلی در تهران


مرکز توزیع نبات چوبی افضلی حضور فعالی در بازار داشته و باکیفیت ترین و سالم ترین نمونه های این محصول را عرضه می کند و با قیمت های مناسبی که ارائه نموده نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. نبات چوبی از جمله نبات هایی است که حول یک چوب تشکیل شده و استفاده راحت و محبوبیت زیادی دارد.

مرکز توزیع نبات چوبی افضلی در تهران

خواص درمانی نبات در طب سنتی ایرانی

خواص درمانی نبات در طب سنتی ایرانی خواص نبات در طب سنتی ایرانی بسیار زیار است که به ذکر مواردی از آن می پردازیم:

  • نبات برای کسانی که دچار تکرر ادرار هستند مفید است و مصرف آن برای کسانی که دچار آسم و تنگی نفس هستند مناسب می باشد.
  • تسکین درد های کمر بوده و در رفع خستگی های جسمی و روحی نیز مفید می باشد و خاصیت ملین داشته و به هضم سریع غذا کمک می کند.
  • نبات برای سالمندانی که دچار کم حواسی هستند مفید بوده و خواب آلودگی و خستگی را نیز رفع می کند و به نوعی رفع کننده اسهال نیز می باشد.
  • درد معده و دردهای ناشی از انقباض ماهیچه ها را برطرف نموده و در رفع دردهای پا و شکمی موثر واقع شده است و در درمان سردی پوست و بدن نیز می توان از نبات استفاده نمود.
  • کسانی که در شب هنگام و موقع خواب آب دهانشان جاری می شود می توانند از نبات جهت درمان استفاده کنند و جهت رفع بوی بد دهان و برطرف کردن مزه بد آن می توان از نبات میل نمود.
  • نبات به درمان تپش قلب کمک نموده و از عوارض بعدی آن جلوگیری خواهد نمود.

راهنمای خرید نبات چوبی افضلی

راهنمای خرید نبات چوبی افضلی جهت خرید نبات چوبی افضلی می توان آن را در دو نوع زعفرانی و سفید تهیه نمود که هر یک به دو صورت بسته بندی شده و فله ای در معرض فروش قرار می گیرد. نبات زعفرانی افضلی چوبی از بهترین مواد اولیه و کاملا طبیعی و سالم تولید شده که در اطراف یک چوب باریک تشکیل شده است.

نبات کاسه ای افضلی نیز یکی دیگر از نمونه های نبات است که در بین مردم محبوبیت زیادی کسب نموده است و در موارد مختلفی می توان از آن استفاده نمود. نبات چوبی آن دارای بلورهای شفافی بوده و در مجالس مختلف و میهمانی ها جهت پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.

نبات چوبی به دلیل استفاده راحتی که در شیرین کردن چای داشته از طرفداران زیادی برخوردار بوده و چایخانه ها و کافی شاپ ها یا هتل ها و … از دیگر خریداران عمده آن هستند. حین خرید نبات نیز باید به تاریخ تولید و انقضا و همچنین نشان تاییدیه بهداشتی در آن توجه شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *