قیمت فروش نبات چوبی رنگی


این روزها استفاده از نبات چوبی رنگی برای تزئین سفره های عقد بسیار مرسوم شده است. به همین علت تولیدکنندگان حجم قابل توجهی ارقام رنگی این محصول را به بازار عرضه می کنند که معمولاً نرخ بیشتری نسبت به نبات ساده دارند.

با توجه به تنوع تولید این محصولات به معرفی شاخه نبات و قیمت فروش هر کیلو از آن در بازار سراسر کشور می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آسانتر با ما همراه شوید.

قیمت فروش نبات چوبی رنگی

همه چیز درباره شاخه نبات

همه چیز درباره شاخه نبات شاخه نبات در اصطلاح عامیانه و بازاری به ارقامی می گویند که در فرآیند تولید بلورهای نبات به دور یک نخ سفید رنگ تشکیل می شود. از ارقام ابتدایی، پرطرفدار و باکیفیت این محصولات به شمار می آیند که در مدل های ساده، زعفرانی و رنگی به بازار عرضه می شوند.

شاخه نبات به دو صورت صنعتی و سنتی قابل تهیه است که در هر شیوه کیفیت نهایی آن تحت تاثیر مواد اولیه تعیین شده و می تواند متغییر باشد. امروز انواع شاخه نبات به صورت بسته بندی کادویی، ساده و فله ای قابل تهیه است ‌که ارقام‌ کادویی معمولا قیمت فروش بالاتری دارند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که مواد اولیه این محصول از شکر بوده و بسته به طعم آن از افزدونی هایی مانند زعفران و رنگ های خوراکی نیز استفاده می کنند. نکته مهم دیگر که عده زیادی از آن اطلاع ندارند این است که آب مورد استفاده در فرآیند تولید نبات باید حدود ۸۰ درجه سانتی گراد گرما داشته باشد.

در این میان شاخه نبات زعفرانی اعلا با استقبال بیشتری از سوی خریداران روبرو می شود که علت آن را می توان در خواص بیشتر به علت وجود زعفران جستجو کرد. طبع این نوع نبات معمولاً از ارقام ساده گرم تر بوده و برای رفع معده درد و گرفتگی های عضلانی انتخاب مناسبی است.

عرضه کنندگان نبات چوبی رنگی

عرضه کنندگان نبات چوبی رنگی نبات چوبی رنگی از جدیدترین تولیدات این صنعت به شمار می آید که تمامی مراحل تولید آنها شبیه به ارقام ساده و زعفرانی است. تنها تفاوت آن نیز اضافه کردن رنگ های خوراکی در هنگام پخت و حرارت دادن شکر با آب است.

این محصول اغلب به صورت شاخه و کاسه نبات برای تزئین سفره های عقد، تهیه سبدهای گل و همچنین برخی دیگر از لوازم تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. البته این نبات ها به علت استفاده از ترکیبات کاملاً گیاهی قابلیت موارد مصرفی نیز دارند اما به شیوه مرسوم برای تزئین از آنها استفاده می کنند.

اگر در زمینه خرید و فروش عمده انواع نبات بسته بندی کادویی، زعفرانی، ساده، رنگی و … فعالیت دارید، برای ثبت سفارشات عمده از کارخانه تولید با نرخ رقابتی می توانید از طریق فروشندگان این مرکز اقدام به ثبت سفارش کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *