عرضه مستقیم نبات زعفرانی بسته بندی


انواع مختلفی از نبات در بازار وجود دارد که یکی از آنها نبات زعفرانی میباشد. شرکت ما تولید کننده و عرضه کننده یکی از بهترین نبات های زعفرانی بسته بندی در ایران است که میتواند کیفیت محصولات خود را در مقایسه با سایر تولید کنندگان این محصول در رقابتی تنگاتنگ برتر و درجه یک معرفی کند. نبات زعفرانی بسته بندی شده تولید شده در صنایع نبات و آب نبات سازی ما شیرین کننده کام مصرف کنندگان عزیز است که علاوه بر کیفیت بالا خواص بسیاری نیز دارد.

برای مشاهده پخش انواع نبات زعفرانی کلیک کنید.

عرضه مستقیم نبات زعفرانی بسته بندی

نبات زعفرانی بسته بندی چگونه تولید می شود؟

نبات زعفرانی بسته بندی چگونه تولید می شود؟ به طور کلی برای تولید نبات در صنایع نبات و آبنبات سازی ابتدا شکر مرغوب گرفته شده از نیشکر و یا چغندر قند را در دیگ های بزرگ ریخته و آن را از جامد به مایع تغییر حالت می دهند. سپس با افزودن زعفران درجه یک، ناب و خوش عطر و طعم ایرانی آن را معطر و رنگین میکنند.

در این مرحله بعد از سرد شدن معجون به دست آمده آنرا از رشته نخ و یا چوب های عمودی به صورت قطره ای عبور می دهند تا همچون قندیل یخ کم کم خشک شود و از حالت مایع شکل جامد به خود بگیرد. اکنون نوبت اضافه کردن مجدد زعفران ناب به نبات می رسد که مرحله پایانی تولید و البته قبل از بسته بندی است.

قیمت خرید نبات زعفرانی بسته بندی

قیمت خرید نبات زعفرانی بسته بندی قیمت نبات زعفرانی در کارگاهای تولیدی ما بسته به نوع و مقدار زعفران استفاده شده تنظیم میشود. میزان مواد به کار رفته در آبنبات زعفرانی به اندازه های مختلف است از کمترین درصد کیفیت به سمت بیشترین درصد کیفی حرکت میکند، پس به طبع قیمت ها نیز باهم تفاوت دارد.

مورد دیگری که برای شرکت ما بسیار حائز اهمیت است، مقدار خرید مصرف کننده و میزان رضایت او از محصولات ماست. مجموعه ما در نظر دارد تا علاوه بر تولید محصولات باکیفیت، قیمتی را عرضه کند که توان خرید اقشار مختلف جامعه را دربر گیرد.

نوع قیمت گذاری بر حسب میزان تولید، نوع تولید، حجم تولید و میزان کیفیت مواد اولیه و نیز رضایتمندی مصرف کننده متفاوت است. این شرکت همواره می کوشد تا علاوه بر رفع نیاز بازار داخلی، نسبت به صادرات نبات درجه یک ایرانی به منطقه و جهان نیز اقدام نماید. همچنین با اشتغال زایی برای جوانان جویای کار ایرانی در زمینه ارزآوری ملی نیز سهم ویژه ای را ایفا کند.

در صورتی که شما قصد خرید نبات خوب و فروشگاهی با قیمت عرضه نبات ارزان هستید میتوانید با همکاران ما در واحد فروش و یا پشتیبانی ارتباط برقرار نموده و بهترین نبات زعفرانی مرغوب و ارزان ایران را تهیه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *