تهیه انواع نبات چوبی زعفرانی


نبات چوبی زعفرانی از جمله نبات های بسیار خوشمزه با طبع گرم می باشد که از خواص و مزایای زیادی بویژه برای افراد سردمزاج برخوردار است. به همین جهت تهیه انواع نبات چوبی زعفرانی با استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته و مواد سازنده با کیفیت صورت می گیرد و به صورت بسته بندی و فله در بازار توزیع می گردد. همچنین برندهای سازنده به شیوه های مختلفی این محصول در بازار می پردازند تا مشتریان به راحتی امکان تهیه این نبات ها را دارند.

تهیه انواع نبات چوبی زعفرانی

داستان خواندنی از چگونگی ساخت نبات

داستان خواندنی از چگونگی ساخت نبات نبات یکی از خوراکی های شیرینی است که با تحقیقات بسیار مشخص شد که  نخستین بار توسط مردم ایران و شبه قاره هند مورد مصرف قرار گرفت. 

در حقیقت کلمه نبات به معنی گیاه اطلاق می گردد که به دلیل استفاده مصریان و ایرانیان از گیاهان دارویی به ابن نام شهرت یافته است.

می توان گفت طبع نبات گرم است و از قدیم الایام در ایران در رفع سردی استفاده می گردد و ملین و ضد نفخ می باشد. 

در حقیقت نبات محصولی متبلور می باشد که از ترکیب شکر و آب به شیوه های سنتی و صنعتی بدست آمده است. 

برای تهیه نبات ابتدا محلول شکر و آب را مخلوط کرده تا شربتی بدست آید و آنگاه این شربت را در دیگ مخصوصی می ریزند و حرارت می دهند.

جهت حذف آلودگی ها از شربت معمولا تخم مرغی را درون آن می شکنند تا همه آلودگی ها جذب تخم مرغ گردند و سپس تخم مرغ را خارج می کنند. 

حال شربت را حرارت داده تا آب آن تبخیر گردد و به غلظت مناسبی برسد و سپس در ظرف مشبک و نیم کره مانندی که از قبل نخ کشی شده است آن را می ریزند تا نبات ها تشکیل گردند، معمولا دمای استخراج نبات ها ۱۰۹ درجه می باشد.

اگر بخواهند بلورهای نبات درشت تر گردد معمولا دما را به ۱۰۸ درجه می رسانند و اگر قصد دارند بلورهای نبات ریزتر گردند دما را به ۱۱۰ درجه افزایش می دهند. 

بعد از گذشت سه تا چهار روز با ریختن شربت اضافه صبر می کنند تا نبات خشک شود و نبات های شاخه ای و تخته ای بدست آمده را بسته بندی می نمایند. 

شرکت تولید نبات چوبی زعفرانی

شرکت تولید نبات چوبی زعفرانی امروزه انواع نبات اعلا همچون نبات چوبی کارتونی زعفرانی،  نبات چوبی فله زعفرانی و … در بازار توزیع می شود که با استقبال بسیار زیاد مشتریان همراه گردیده است. 

بنابراین سرکت تولید نبات چوبی زعفرانی جهت دسترسی راحت تر مشتریان به این محصول به استفاده از روش های مختلف به فروش انواع این نبات ها می پردازد. 

از جمله مطرح ترین این روش ها می توان به روش حضوری و اینترنتی اشاره نمود که کار خرید این محصولات خوشمزه و پرخواص را برای مشتریان آسان کرده است. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *